Η διατροφική αξία του Ροδιού

Το Ρόδι είναι ένα από τα αρχαιότερα φρούτα που συμβολίζει την αγνότητα και την μακροζωία!
Αν και παρεξηγημένο φρούτο, το ρόδι έχει απίθανη γεύση, αλλά και πολλά θρεπτικά συστατικά. Λόγω της δυσκολίας του στο καθάρισμα και του τρόπου κατανάλωσης του πολλοί το αποφεύγουν μη γνωρίζοντας πόσο καλό κάνει στην υγεία μας. Σύμφωνα με τους επιστήμονες υπάρχουν λόγοι που πρέπει άμεσα να το εντάξουμε στην διατροφή μας.

Μερικοί από αυτούς είναι:
· Έχει αντιγηραντικές ιδιότητες.
· Έχει αντιαλλεργική δράση.
· Προστατεύει το αγγειακό σύστημα και βοηθά στην αντιμετώπιση
της κακής χοληστερόλης.
· Το ρόδι περιέχει άφθονη Vit.C, σίδηρο, κάλιο, 15 αμινοξέα και
ιχνοστοιχεία
· Εχει αντικαρκινική δράση λόγω των φλαβοειδών που περιέχει.


Η προτίμησή του σε χυμό είναι περισσότερο αποδεκτή από τον κόσμο μιας και είναι απόλυτα δροσιστικός και γεμάτος ενέργεια. Κάντε μια στάση λοιπόν σε ένα απο τα Juice Bars της Αθήνα και απολαύστε έναν!!!

Ονομάζομαι Βασίλης Κρανάς, είμαι 28 χρόνων και μένω στην Αθήνα. Αποφοίτησα από τη σχολή μαγειρικής Le monde το 2011. Η ενασχόληση μου με τη μαγειρική μετράει 10 χρόνια.

Ταυτόχρονα, το ενδιαφέρον μου για τον αθλητισμό και οι γνώσεις μου για την υγιεινή διατροφή με οδήγησαν στην αρθρογράφηση τροφών πλούσιες για τον οργανισμό του ανθρώπου.
Τέτοιες τροφές μπορούμε όλοι να ενσωματώσουμε στο καθημερινό μας διαιτολόγιο, τόσο για τη καλή σωματική μας κατάσταση, όσο και για τη μακροζωία μας. 

Ας θυμηθούμε κάποιες συνταγές με ρόδι

Πρωινό #1 Αυγά σε φρυγανισμένο ψωμί, αβοκάντο και πέρλες ροδιού

Για να δείτε την εκτέλεση της συνταγής πατήστε ΕΔΩ

Πρωινό #2 Ρυζογκοφρέτες με φυστικοβούτυρο, μπανάνα και ρόδι

Για να δείτε την εκτέλεση της συνταγής πατήστε ΕΔΩ

Δροσερό κοκτέιλ

Για να δείτε την εκτέλεση της συνταγής πατήστε ΕΔΩ

Σαλάτα κολοκύθι με ρόδι, παρμεζάνα και βινεγκρέτ μουστάρδας

Για να δείτε την εκτέλεση της συνταγής πατήστε ΕΔΩ

Ρεβίθια σαλάτα με ελαφριά σος πορτοκαλιού (Vegan)

Για να δείτε την εκτέλεση της συνταγής πατήστε ΕΔΩ

Κατηγορίες: Περί διατροφής